loading...
باشگاه فرهنگی ورزشی نوژن تهران
تماس با مدیریت

 شماره تماس:   7-09199147506

آدرس وب سایت اصلی:www.nozhantehran.ir

آدرس اینترنتی : saleh.salehnia@gmail.com

محمد صالح صالح نیا

تست باشگاه
تست باشگاه : از سنین 10سال الی 20 سال در رده های سنی نونهالان نوجوانان و جوانان و امید انتخاب بازیکنان واجدالشرایط جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر شمالشرق تهران تست فنی صورت می پذیرد برای هماهنگی شرکت در جلسات تست با مدیریت باشگاه تماس بگیرید ساعات تماس : از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 الی 22 و پنج شنبه و جمعه ساعت 9 الی 22 تلفن تماس : 7 - 9147506 - 0919
sobhan بازدید : 5412 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (3)

به وب سايت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی نوژن تهران خوش آمديد. اين وب سايت توسط جمعی از دوستان بروزرسانی می گردد.برای بازدید از سایت روی صفحه نخست کلیک کنید و از سایت بازدید فرمائید.

با تشکر از شما دوستان مدیر سایت سبحان نوری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارش در تاریخ 1393/10/05 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.اقا باشگاه فوق العاده است.کادر مربی گری حرف نداره.امسال قهرمان جام حذفی =نوژن تهران.

این نظر توسط iman در تاریخ 1392/01/14 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خسته نباشید.
وبلگ شما رو خوندم و از اینکه با تیمتون آشنا شدم بسیار خوشحال هستم .
من مدیر وبلاگ تیم فوتبال 110 هستم .
منتظر نظرتان درباره ی تیم و وبلاگمون هستم .

این نظر توسط ایمان در تاریخ 1392/01/14 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام و عرض خسته نباشید.
وبلگ شما رو خوندم و از اینکه با تیمتون آشنا شدم بسیار خوشحال هستم .
من مدیر وبلاگ تیم فوتبال 110 هستم .
منتظر نظرتان درباره ی تیم و وبلاگمون هستم .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
موسسه فرهنگی ورزشی نوژن تهران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت باشگاه نوژن تهران چگونه ارزیابی میکنید؟
    هدف از ایجاد سایت

    این سایت به منظور اطلاع رسانی کلیه رویداد های باشگاه ،تمرین ها، بازیها ،مشخصات بازیکنان و مربیان و ... و رضایت مجموعه باشگاه نوژن تهران ایجاد شده  لطفا عضو سایت شوید و در نظر سنجی سایت باشگاه شرکت کنید و به خبرها و رویداد ها امتیاز دهید .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 127
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 102
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 3,137
  • بازدید کلی : 199,702
  • کدهای اختصاصی